עדשות מגע וספורט

עדשות מגע וספורט מקצועי

המשמעות של ראייה עילאית בספורט היא בעלת חשיבות עליונה. ספורטאים חייבים להיות מסוגלים לעקוב אחר כדור שנע במהירויות גבוהות, לזהות חברים לקבוצה בין ים של יריבים, או לכוון במדויק למטרה. לבעלי לקות ראייה, משקפיים אינם תמיד פתרון אופטימלי, בשל נטייתם להחליק או להישבר במהלך פעילות בעצימות גבוהה. כאן נכנסות לתמונה עדשות מגע לספורט, כאופציה מעשית ומשפרת ביצועים יותר.

עדשות מגע מציעות מספר יתרונות על פני משקפיים מסורתיים לספורטאים. ראשית, הם מספקים שדה ראייה רחב יותר. בניגוד למשקפיים שמתקנות ראייה רק ישר קדימה ולצדדים בתוך המסגרת, עדשות מגע מכסות את כל שדה הראייה, כולל הראייה ההיקפית. שדה הראייה המורחב הזה יכול לתרום באופן משמעותי למודעות המרחבית וזמני התגובה של הספורטאי.

שנית, עדשות מגע אינן מושפעות מתנאי הסביבה. בין אם זה בוהק מהשמש, ערפל עקב לחות או טיפות מים מזיעה או גשם, משקפיים יכולים לטשטש את הראייה במגוון דרכים. עם זאת, עדשות מגע חסינות במידה רבה לבעיות אלו, ומספקות ראייה בהירה באופן עקבי.

סוגי עדשות מגע לספורט

עדשות מגע טוריות

עדשות מגע אלו מיועדות לספורטאים עם אסטיגמציה, מצב שבו לקרנית או לעדשה יש צורה לא סדירה, מה שגורם לראייה מטושטשת או מעוותת. עדשות מגע מסורתיות עשויות שלא לתקן בצורה מספקת אסטיגמציה בשל העיצוב הכדורי שלהן, אך לעדשות טוריות יש צורה ייחודית המפצה על אי הסדירות של העין. זה מבטיח לספורטאים עם אסטיגמציה ראייה ברורה וממוקדת במהלך ספורט. לעדשות טוריות יש גם מנגנון ייצוב כדי למנוע מהן להסתובב ולטשטש את הראייה של הספורטאי, מה שמועיל במיוחד במהלך ספורט בתנועות גבוהות.

עדשות מגע חדירות לגז קשיחות (RGP)

עדשות מגע אלו ידועות גם בשם GP או עדשות קשות, אלו מציעות ראייה חדה יותר מרוב העדשות הרכות. הם מועילים במיוחד לספורטאים שדורשים ראייה מדויקת, כגון קשתים או שחקני גולף. עדשות אלו קטנות בקוטר מעדשות רכות ושומרות על צורתן על העין, ומציעות בהירות ופרטים מעולים. עדשות אלו עמידות יותר ומאפשרות ליותר חמצן להגיע לעין, ומפחיתים את הסיכון לבעיות עיניים. עם זאת, הם עשויים לדרוש תקופת הסתגלות ארוכה יותר וייתכן שלא יהיו נוחות בהתחלה כמו עדשות רכות.

חנות אופטיקה מקצועית לעדשות מגע וספורט

כבעלים של חנות האופטיקה ilens, ראיתי ממקור ראשון את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות לעדשות המגע הנכונות על הביצועים של ספורטאי. המחויבות שלנו היא לספק לא רק מוצר, אלא פתרון לצרכים החזותיים הייחודיים של כל אדם. אנו גאים להציע מבחר רחב של עדשות מגע, כולל עדשות ספורט מיוחדות המותאמות לפעילויות ספורטיביות ספציפיות. הצוות המנוסה והמסור שלנו מיומן בהדרכת לקוחות למצוא את סוג העדשות המתאים ביותר, תוך הבטחת ראייה משופרת, נוחות וביצועים כלליים. אנחנו מבינים שבספורט כל פרט חשוב – וזה כולל את הראייה שלך. בחנות האופטיקה שלנו, המטרה שלנו היא לא רק לתקן את הראייה אלא לייעל אותה. ביחד, תן לנו להעצים את המסע הספורטיבי שלך עם ראייה צלולה ולהעלות את הביצועים שלך לגבהים חדשים.

מבצעים ועוד